UV میں دکھائے جانے والے اسپیکٹرو فوٹومیٹر میں کون سے اجزاء شامل ہوتے ہیں؟

- Oct 28, 2019-

یووی نظر آنے والا اسپیکٹروفوٹو میٹر بنیادی طور پر پانچ حصوں پر مشتمل ہے: روشنی کا منبع ، مونوکرومیٹر ، جذب سیل ، ڈٹیکٹر اور سگنل ڈسپلے سسٹم۔


روشنی کا منبع واقعات کی روشنی فراہم کرنے کا ایک آلہ ہے جو تقاضوں کو پورا کرتا ہے ، اور اس میں دو قسم کے حرارت کا تابکاری کا ذریعہ اور گیس خارج ہونے والے روشنی کا منبع ہے۔ اس کے پاس مستحکم مستقل اسپیکٹرم ہونا ضروری ہے تاکہ آلے کے طول موج بینڈ ، جیسے ٹنگسٹن لیمپ یا ٹنگسٹن ہالوجن لیمپ فراہم کرسکے۔ (طول موج کی حد 350 ~ 2500 ینیم) ، زینن یا ہائیڈروجن لیمپ (180 ~ 460 ینیم) ، یا ٹیون ایبل ڈائی لیزر سورس وغیرہ۔


مونوکرومیٹر : یہ ایک واقعہ اور ایگزٹ سلٹ ، لینس سسٹم ، اور ایک منتشر عنصر (پرزم یا گریٹنگ) پر مشتمل ہوتا ہے۔ یہ ایک اعلی پاکیزگی مونوکرومیٹک شہتیر بنانے کے لئے ایک آلہ ہے۔ یہ کام روشنی کے منبع کیذریعہ تیار کردہ جامع روشنی کو مونوکروماٹک روشنی میں گلنا اور مطلوبہ مونوکرومیٹک شہتیر کو تقسیم کرنا ہے ، جو سپیکٹروفوٹو میٹر کا قلب ہے۔


جذب ٹینک : بھی cuvette کے طور پر جانا جاتا ہے ، ٹیسٹ حل کے لئے جاذب کی پیمائش کے لئے ، نیچے اور اطراف پالا شیشے ہیں ، دیگر دو اطراف روشنی کے عکاس نقصان کو کم کرنے کے لئے ، نظری پارباسی سطح ہیں ، آپٹیکل سطح جذب کا پول بیم کی سمت کے لئے مکمل طور پر عمودی ہونا چاہئے۔ مواد کے مطابق ، اسے شیشے کے تالاب اور کوارٹج پول میں تقسیم کیا جاسکتا ہے۔ سابقہ نظر آنے والے روشنی کے خطے کی پیمائش کے لئے استعمال ہوتا ہے ، اور بعد میں الٹرا وایلیٹ لائٹ ریجن کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ کنٹینر کا نظری راستہ عام طور پر 0.5 سے 10 سینٹی میٹر ہے۔


ویکشک : ایک ایسا آلہ جو آپٹیکل سگنل کو برقی سگنل میں تبدیل کرتا ہے۔ جاذب کی پیمائش کرتے وقت ، یہ جذب سیل کے ذریعے منتقل ہونے والی روشنی کی شدت کی براہ راست پیمائش نہیں کرتا ہے ، بلکہ روشنی کی شدت کو جانچ کے لئے موجودہ سگنل میں بدل دیتا ہے۔ اس فوٹو الیکٹرک تبادلوں کے آلے کو ڈٹیکٹر کہا جاتا ہے۔ عام طور پر فوٹو سیلز یا فوٹوومٹلیپلیئر ٹیوبیں استعمال کی جاتی ہیں ، جو بعد میں سابقہ سے زیادہ حساس ہے ، خاص طور پر کمزور تابکاری کا پتہ لگانے کے لئے موزوں ہے۔ حالیہ برسوں میں ، فوٹو کوانڈکٹیو کیمرہ ٹیوب یا فوٹوڈیوڈ میٹرکس کو بطور ڈیٹیکٹر استعمال کیا جاتا ہے ، جس میں تیزی سے اسکیننگ کی خصوصیات ہیں۔


سگنل ڈسپلے سسٹم : ایک ایسا آلہ جو پکڑنے والے سے سگنل آؤٹ پٹ کو بڑھاتا ہے اور اسے دکھاتا ہے۔ ڈیوائس کا یہ حصہ تیزی سے تیار ہوا ہے۔ اعلی درجے کے فوٹوومیٹر اکثر نقشہ جات ، اعداد و شمار اور آپریٹنگ حالات کو ظاہر کرنے کے لئے مائکرو پروسیسرز ، اسکرین ڈسپلے اور ریکارڈرز سے لیس ہوتے ہیں۔

EU-2000A